Kas yra populiarioji kultūra? Kuo ji skiriasi nuo masinės kultūros? Ir ką populiarieji "tekstai" atskleidžia apie klasių, rasių, lyčių dinamiką visuomenėje? Johnas Fiske, vienas ryškiausių šios srities specialistų, knygoje "Populiariosios kultūros supratimas" atsakydamas į šiuos iškelia ir kitus klausimus.
Profesorius Fiske nusprendė naujai pažvelgti į tokius kultūrinius artefaktus kaip džinsai, prekybos centrai, bulvariniai laikraščiai ir TV žaidimai. Jis skiria masinę kultūrą - pramoninės kapitalistinės visuomenės gaminamus kultūrinius "produktus" - ir populiariąją kultūrą.
Šiame leidinyje analizuojama, ką kultūrai reiškia būti populiariai, o pažodžiui, - būti žmonių. Ji jiems neprimesta, ji - jų sukurta, o jos teikiamas malonumas ir nešama prasmė atspindi paplitusį skonį ir dažniausius rūpesčius ir jų atmetimą, kurį puoselėja masinė kultūra. Sąmojingai, taikliai, įžvalgiai profesorius Fiske demaskuoja mitą apie negalvojančią masinę auditoriją ir demonstruoja daugybę būdų, kuriais populiarioji kultūra veši, nes toji auditorija supranta kur kas daugiau, negu mes manome.