Vadovėlio medžiaga seikėjama po truputį. Tai patogu ir mokytojui, ir mokiniui, ir tėvams.
Vadovėlis gerai iliustruotas. Autoriai stengiasi naudoti norminius informatikos terminus.
Laikomasi vieningo vadovėlio dizaino – mokiniui tai labai pravers mokantis.
Vadovėlyje atsižvelgiama į amžiaus tarpsnių psichologijos ypatumus. Medžiaga perteikiama įdomiai ir lakoniškai.
Vadovėlis parašytas klausimų ir atsakymų forma. Tai skatina mokinius kelti naujus klausimus ir labiau domėtis.
Su šiuo vadovėliu galima dirbti nepriklausomai nuo to, ar programos yra lituanizuotos, ar ne. Tai ypač svarbu dabar, nes mokyklose dar ilgai bus „angliškų“ programų. Kitose mokyklose atvirkščiai – daugelis programų jau lituanizuotos.
Įtrauktas programavimas Logo kalba. Tai ypač svarbu, nes mokiniai turėtų susipažinti su procesų valdymu, planavimu, judančio vaizdo gavimo principais. Mokinys turi išmokti planuoti veiksmus, kad gautų norimą rezultatą. To, beje, siekiama ir kituose vadovėlio skyriuose.
Vadovėlis puikiai tinka mokiniui dirbti savarankiškai. Taigi net ir negalėdamas lankyti mokyklos, mokinys neatsiliks, jei tik turės namuose kompiuterį. „Deficitinių“ programų tam visai nereikia.
Vadovėlis savaime integruoja kitus dalykus (geografiją, dailę, matematiką). Tinkamai parinktas praktines užduotis galima susieti beveik su visais dalykais.
Itin gabiems mokiniams gali pasirodyti per lengva arba pristigti praktinių užduočių.