Knygą sudaro dvejopo pobūdžio tekstai. Pirmiausia aptariami teoriniai komunikacinės kompetencijos plėtotės pagrindai, daug dėmesio skiriama komunikacijos proceso esmės atskleidimui. Siekiama suteikti skaitytojui galimybę pačiam susidaryti teorinį požiūrį, kuris leistų sąmoningai, lanksčiai ir pakankamai universaliai taikyti komunikacinius mokėjimus konkrečioje tarpasmeninės komunikacijos situacijoje. Skaitytojai gali naudoti vadovėlį kaip saviugdos priemonę, vis grįždami prie vienos ar kitos teksto dalies, panaudodami ją savo komunikacinės veiklos refleksijai, įsivertinimui arba bandydami atlikti užduotis ir aptarti jas su kolegomis. Skaitytojai turi galimybę praktiškai išbandyti vieną ar kitą komunikacijos techniką, mokytis kalbėti ir pasakyti, klausytis ir išgirsti.
Recenzijos bei atsiliepimai apie knygą kitose interneto svetainėse: