<...> Labai tinkamas autorių pasirinkimas pamokai skirti 2 puslapių apimties medžiagą. Itin puiku, kad visa pamoka yra matoma viename vadovėlio atvarte. Pakankamai didelėse puslapių paraštėse teikiama informacinė medžiaga lakoniška, aiški, neblaškanti dėmesio. Mokinio dėmesys kreipiamas į pamokos medžiagą. Pamokose dominuoja vaizdinė medžiaga. Tai labai svarbu, turint omenyje, kad tokio amžiaus mokiniai mažiau atidūs ir sunkiau įsimena rašytinę medžiagą.
<...> Labai vykęs autorių sumanymas visas sritis teikti dalimis – tai leidžia visapusiškai supažindinti mokinius su kompiuterio galimybėmis, taikymu, panaudojimu jau penktoje klasėje. Dauguma kitų vadovėlių autorių yra pasirinkę patogesnį rašymo būdą: pateikia atskirų Išsilavinimo standartuose numatytų skyrių medžiagą iš karto <...>.
„Kodėlčiaus“ autoriai siekia mokiniui teikti žinias kompleksiškai iš visų sričių – tai leidžia pasinaudoti kompiuteriu mokant kitų dalykų. doc. dr. JONAS BLONSKIS Kauno technologijos universiteto Informatikos fakultetas
<...> Teisingai pasirinktas atvartų principas. Tai leis lengviau normuoti mokinių darbo krūvį, lengviau dirbti nepatyrusiems informatikos mokytojams. Tai vienas iš punktų, dėl kurio aš esu labai „už“.
<...> Kad užduotys yra pratybų sąsiuvinyje – vadovėlio stiprioji vieta, o ne trūkumas. Trūkumas yra mūsų visuomenės stereotipas. O jis toks: „Viskas turi būti vadovėlyje. Vadovėlis turi būti solidus ir storas. Nieko daugiau, išskyrus vadovėlį, nereikia“. Aš nesutinku su šiuo požiūriu. Priešingai, pratybų sąsiuvinis yra neatskiriama vadovėlio dalis, nes jame telpa didžioji metodikos ir didaktikos dalis. Vadovėlis – tik pradžia, pagrindas, nuo kurio reikia pradėti. Pratybų sąsiuvinis kuriamas ne vaikams apkrauti nereikalingu darbu, bet tam, kad visapusiškiau atsiskleistų perduodamos tiesos, kad vaikas galėtų geriau pajusti dalyką ir jo naudą. Švietimo plëtotës centro recenzentas
Komentarai
Skelbti naują komentarą