Naujoji ugdymo tikslų taksonomija

ISBN: 9986-34-145-0
Autorius: 
Robert J. Marzano
Brūkšninis kodas: 
9789986341451
7,00€
Leidimo metai: 
2005
Puslapių skaičius: 
160
Viršelis: 
Minkštas
Vertėjas: 
K. Sprindžiūnaitė
Versta iš: 
anglų k.
papild_ug

Ši knyga yra esminis žingsnis padedant moksleiviams siekti gerų mokymosi rezultatų. Robertas Marzano įveda Bloomo taksonomiją į 21-ąjį amžių. Jo siūlomas modelis sujungia naujausias pažinimo teorijos įžvalgas ir tyrimų, kaip mes mokomės, rezultatus. Esame įsitikinę, kad moksleiviai ir pedagogai greitai pajus ir įvertins naujo požiūrio į mokymo, ugdymo turinio ir vertinimo formavimo privalumus. Siūlomas požiūris labai universalus – jis padės modernizuoti įvairius ugdymo aspektus, nuo mokinių diskusijos klasėje organizavimo iki švietimo politikos vertinimo, ir inspiruos praktinius šiuolaikinių ugdymo problemų sprendimus. Pagrindiniai knygos akcentai:

  • Bloomo taksonomijos apžvalga
  • naujosios taksonomijos modelis
  • Žinių sferos
  • trys mąstymo sistemos
  • naujoji taksonomija ir trys žinių sritys
  • taksonomijos taikymas vertinant ugdymo turinį ir rezultatus

Ši gaires nužyminti knyga nurodo esmines modernaus ugdymo kryptis. Ji bus ypač naudinga mokytojams ir švietimo vadovams.

Komentarai

Skelbti naują komentarą

  • Leidžiamos HTML žymės: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai

Daugiau informacijos apie teksto formatavimą

CAPTCHA
Įveskite kontrolines raides (tik didžiąsias, be tarpų). Komentarai tvirtinami moderatorių.
Image CAPTCHA
Copy the characters (respecting upper/lower case) from the image.